poniedziałek, 5 marca 2012

03.

cześć dziewczyny :) ostatnio mam mało czasu na wszystko . Staram się tu pisać codziennie . Dzisiaj z powodu braku pomysłu postanowiła pokazać wam kilka zdjęć z sesji(jeśli tak to można nazwać ) którą robiłyśmy sobie z dziewczynami późną jesienią :) . Co prawda nie są one bardzo profesjonalne :). Niedługo z dziewczynami pewnie znów zrobimy sobie sesje , gdyż robi się coraz cieplej .  Już w niedzielę urodziny :)  w piątek mini urodziny z  dziewczynami :) 
do opublikowania nadaje się tylko niewiele zdjęć :)







mam nadzieje że się podobają :)
do napisania ;*

17 komentarzy:

  1. fajnie. masz ładne włosy. ;>
    zapraszam do mnie! ;3 http://mrrx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę bardzo fajne ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak impreza z przyjaciółmi ^^
    Świetne zdjęci :>
    obserwujemy ? ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w trzecium zdjeciu *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)

    Jeśli lubisz biżuterię to zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcie, teraz trzeba czekać na wiosnę! :D
    WITAJ I POWODZENIA W BLOGOWANIU! :*
    Jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  9. ` Też nie mam czasu.. eh. kurczę, przez tą zimę to nawet jesienni nie pamiętam. :o śliczne jesteście ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek:)

    Powodzenia :)

    i zapraszam do obserwacji mojego bloga:) na pewno się odwdziecze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne zdjęcia <33 Świetna notka, wejdziesz do mnie <33 ? ; > http://cosmetics278.blogspot.com/

    + zaobserwowałąm ; > <(rewanż) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie!
    zapraszam do siebie! +obserwuje i liczę na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń